loading...
قاطی پاتی
black boy بازدید : 55 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

آب رادياتور ماشين بخور محتاج نامردان نباش!

_____________________
آدم ديوانه را بنگي بس است خانه پرشيشه را سنگي بس است!

_____________________
اتوبوس من غصه نخور،منم يه روز بزرگ ميشم!(ژيان)

_____________________
اگر از عشقت نکنم گريه و زاري

به جهنم که مرا دوست نداري!

_____________________

اگه الله کند ياري

چه اف باشد چه سوسماري!

_____________________
اگر خواهي بميري بي بهانه

بخور ماست و خيار و هندوانه!

_____________________
اي بلبل اگر نالي من با تو هم آوازم

تو عشق گل داري،من عشق گل اندامي!

_____________________
اي روزگار

با ما شدي ناسازگار!

_____________________
بپر بالا که گير نمياد!

_____________________
باغبان در را مبند من مرد گلچين نيستم

من خودم گل دارم و محتاج يک گل نيستم!

_____________________
بحث30يا30 ممنوع!

_____________________
بخور و بخواب کارمه

الله نگهدارمه!

_____________________
به مادرت رحم کن کوچولو!

_____________________
تا جام اجل نکرده ام نوش

 هرگز نکنم تو را فراموش!

_____________________
تا سگ نشوي کوچه و بازار نگردي

تا کوچه و بازار نگردي نشوي گرگ بيابان!

_____________________
تاکسي نارنجي

از من نرنجي!

_____________________
تجربه نام مستعاري است که بر خطاهاي خود ميگذاريم!

_____________________
جهان باشد دبستان و همه مردم دبستاني

چرا بايد شود طفلي ز روز امتحان غافل؟!!

_____________________
داداش مرگ من يواش

امان از دست گلگير ساز و نقاش!

_____________________
درخت مکر زن صد ريشه دارد

فلک از دست زن انديشه دارد!

_____________________
در طواف شمع مي گفت اين سخن پروانه اي

سر پيچ سبقت نگير جانا مگر ديوانه اي!

_____________________
دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهي

دل ندادم که به من ساندوچ و دلمه دهي!

_____________________
دنبالم نيا آواره ميشي!

_____________________
دنيا همه هيچ و اهل دنيا همه هيچ

اي هيچ تر از هيچ تو بر هيچ مپيچ!

_____________________
دودوتا هفتا کي به کيه!

_____________________
رود مي رود اما ريگذارش مي ماند!

_____________________
زندگي بدون عشق مثل ساندوچ بدون نوشابه هست!

_____________________
زندگي بدون عشق مانند شلوار بدون کش هست!

_____________________
«zoor nazan farsi neveshtam»

_____________________
ژيان عشقت مرا بيچاره بنمود

ز شهر و خانه ام آواره بنمود!

_____________________
سر پاييني نوکرتم

سر بالايي شرمندتم(ژيان)

_____________________
شب و روز رانندگي در جاده ها کار من است

از خطر باکي ندارم جون خدا يار من است!

_____________________
شو همره بلبل بلب هر مهوش!

(اينو برعکس هم که بخوني همين ميشه)

_____________________
عشق ميکروبي است که از راه چشم وارد مي شود و قلب را عاشق مي کند!

_____________________
قربان وجودي که وجودم ز وجودش بوجود آمده است!

_____________________
کوه از بالا نشيني رتبه اي پيدا نکرد

جاده از افتادگي از کوه بالا ميرود!

_____________________
گاز دادن نشد مردي

عشق آن است که بر گردي!

_____________________
گدايان بهر روزي طفل خود را کور مي خواهند

طبيبان جملگي خلق را رنجور مي خواهند!

تمام مرده شويان راضيند بر مردن مردم بنازم مطربان را که خلق را مسرور مي خواهند!

_____________________

گلگيرم ولي گل نميگيرم!

_____________________
نوکرتم ننه!

_____________________
يه بار پريدي موتوري دو بارپريدي موتوري آخر مي افتي موتوري!

_____________________
گرگي که مرا شير دهد ميش من است

بيگانه اگر وفا کند خويش من است

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اتفاقات اخیر رپ فارس به نفع رپ است یا به ضرر آن؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 11,533