loading...
قاطی پاتی
black boy بازدید : 96 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دوست داشتم جيگرتو بخورم. اما حيف بايد تا عيد قربان سال ديگه صبر كنم !
————————————-

طبق آخرين مصوبه وزارت دادگستري . خل بودن جرم نيست . ازادانه به كارت برس !


————————————–
مي دونيد كه اولبن بار كه ادم حوا رو ديد بهش چي گفت ؟ گفت : ايوووووو چه خانم با شخصيتي ! با من ازدواج مي كندهده ؟
—————————————-
لرزش صدات .برق نگات . طش قلبت . نفسهاي تندت و عرقي كه رو يشونيت نشسته . همه گوياي يك چيزه :…………………………….. تيروئيدت ركاره برو دكتر !
———————————
قلب من . دل من . خون تو رگهاي من . نفس من جيگر من . خلاصه …. همه وجودم درد مي كنه . بايد برم دكتر ببينم چرا اينطوري شدم !
——————————–
اگه منو دوست داري كه هيچ چ چ چ چ … اما اگه نداري …….. تو غللللط مي كني !
——————————–

……
…….
فضول اگه چيزي مي خواستم بنويسم بگم همون بالا مي گفتم
————————————–
جواد ترين اس ام اس لاو ???? : لاستيك دلمو را با ميخ نگاهت پنچر نكن !

تو كه درخت زندگي من هستي كه الاغم را به آن مي بندم
————————————
ورژن اول : رفتم دم گل فروشي هر چي گشتم قشنگ ترين گل رو نديدم نگرانت شدم .

ورژن دوم : رفتم دم گل فروشي هر چي گشتم قشنگ ترين گلم رو نديدم . آخه گوشفند ! چرا اون گل رو خوردي ؟
——————————–
—————————
مي خواي با سه شماره هيبنوتيزمت كنم و بگم چه جور آدمي هستي ؟ خوب پس با ? شماره آروم چشمات رو ببند : …. ?…… ?…….?…….
……………………………………………هنوز كه چشمات بازه؟……………..
……………………………………………مي گم چشماتو ببند !…………….
…………………………………………..چرا زير چشمينگاه مي كني ؟…..
………………………………………. اصلا نيازي به هيپنوتيزم نيست
هر خري مي فهمه چه قدر فضولي
————————————
+- +- +- +- +- +-
+- +- +- +- +- +-
+- +- +- +- +- +-
بشين جمع ومنها كن ببين چندمين باره سر كار رفتي ؟
————–
————-
————–
به دليل ايام سوگواري از گفتن اين جك معذوريم
————————————-
سريع ترين دوربين جهان اختراع شد . اين دوربين مي تونه از خانوم ها در لحظه اي كه دهانشون بسته است عكس بگيره !

حتي ميان اين همه گورستان هم نشاني از مرگ پيدا نميکنم ….اين سنگ قبر ها هم دارند زندگيشان را ميکنند….
—————————-
تنها كساني كه مارا ميرنجانند. عزيزاني هستند كه هميشه كوشيده ايم از ما نرنجند
———————-
وقتي زندگي صد دليل براي گريه کردن به تو مي دهد تو هزار دليل براي خنديدن به او نشان بده
—————————
آنکه با خودش تنها است هنوز کامل نيست .
—————————————————
صورت شما کتابي است که مردمان مي توانند از آن چيزهاي عجيب بخوانند .
——————————————————–
معايب ديگران معلمان خوبي هستند .
——————————————————–
شخس قوي و آبشار هر دو راه خود را باز مي کنند .
——————————————————-
بزرگان زاده نمي شوند – ساخته مي شوند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اتفاقات اخیر رپ فارس به نفع رپ است یا به ضرر آن؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 11,539