loading...
قاطی پاتی

black boy بازدید : 52 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برای کسی خاک گلدون باش که اگر به آسمون هم رسید یادش نره ریشش کجاست

 

آنقدر خوب هستم که ببخشمت اما آنقدر احمق نیستم که دوباره بهت اعتماد کنم

 

سلامتیه اون که اگه من نباشم...تو دنیا فقط یه منو کم داره..... ولی اگه اون نباشه....من یه دنیا کم دارم

 

رفاقت مثل آدم برفی میمونه ، درست کردنش راحت اما نگه داشتنش سخت

 

آدمها ؛ خیلی زود همراهان صمیمی را فراموش میکنند .... درست مثل زمانی که باران بند می آید ، و خیلی‌ها چترهایشان را جا می‌گذارند

 

امان از خنده ای که لابلای آن بغض دردناكی گلویت را بفشارد امان از آن لحظه

 

Eshgh an nist ke yek Del be sad yar dahi, eshgh an ast ke sad Del be yek yar dahi

 

 

دنیا را در ۸۰روز دور زده اند... ما که دیگر جای خود داریم

 

سلامتی اونی كه واسه رفتنش گریه كردیم ! رفت واسه دوستاش تعریف كرد... خندیدنs2a

 

نه اسمش عشق اســـــت، نه علاقه ،نه حتی عــــادت. حماقت محـــــــــــــض است دلتنگ کسی باشی که دلش با تو نیــست

 

عشــق کلیــد " قلــب " اســت ، امیــدوارم قفـــل دلــت هــرز نباشــد که بــا کلیــد هــر کــس و ناکســی بــاز شــود

 

آدما اگه بهتر از تورو پیدا کنن یا فرامووشت میکنن ... یا توو روو دروایستی تورو "تحمل" میکنن

 

وقتی داری بالا میری مهربان باش و فروتن چون وقتی که داری سقوط میکنی از کنار همین آدمها رد میشی

 

من مال « تنهایی » هایم هستم بی تعارف! تو سهمِ کیستی....؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اتفاقات اخیر رپ فارس به نفع رپ است یا به ضرر آن؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 11,588