loading...
قاطی پاتی
black boy بازدید : 57 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نکته : اين موارد فقط جنبه طنز دارد و برداشتي غير از طنز ندارد ...

 هدف ما فقط طنز است و طنز

 

مردمي که بيشتر ورزش ميکنند ، بيشتر عمر ميکنند ....

اما چند سال بيشتر را در باشگاه عرق ميريزند !

.

.

.

مطالب خنده دار

يه پشه مشاهده کردم تو اتاق.رفتم يه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم

و باهاش منطقي بحث کردم که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت !

.

.

.

يکي از دوراهي‌هاي زندگي وقتي‌ است که نمي‌دانيد

در شيشه‌اي مقابل‌تان را بايد «بکشيد» يا «فشار دهيد»!

.

.

.

طنز نوشته هاي خنده دار

دوست عزيز، در هنگام دروغ گفتن حداقلِ شعور را براي مخاطب خود متصور شويد !
مچکرم ...!

.

.

.

بعضي وقتا شنيدن يه
" بگو ببينم چه مرگته "
از يه رفيق خيلي بيشتر از حرفاي کليشه اي
"عزيزم چي شده"
بيشتر ميچسبه....!

.

.

.

فکر کنم خدا وقتي داشت دماغ ما ايرانيا رو مي آفريد دکمه Caps Lock رو فشار داده بود...

.

.

.

دو ساعت پشت تلفن معطلي که گوشي رو برداره، تا ميايي خميازه بکشي يارو ميگه الو!

.

.

.

ديدن يه سوسک توي اتاق خواب درواقع مسئله خاصي نيست
مسئله خاص از اونجا شروع ميشه که : سوسکه ناپديد ميشه... !!

.

.

.

اين روزا اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن فرار کنيد ، قضيه خونه تکوني جديه

.

.

.

جملات طنز جالب

يادش بخير قديمـا رو عيدي فک و فاميل حســـــاب باز ميکرديم

امسال خيلـــي بهمون لطف کنن ماچمون ميکنن...!

.

.

.

تا حالا دقت کردين وقتي مي خوايم يقه لباس يا روي سينه رو نيگاه کــنيم لب و لوچه آدم کج ميشه ! همين الان امتحان اگه کن باورت نميشه !

.

.

.

من موندم اين مخترع نون تافتون چه فکري کرده اين همه سوراخ گذاشته رو اين نوون؟؟؟

يه لقمه درست حسابيم نميشه گرفت همش نشت ميکنه!

.

.

.

جالبترين جملات طنز کوتاه

فقط يه ايراني ميتونه بعد از شنيدن صداي پيغامگيرِ تلفن بگه "عِـه رفت رو پيغامگيرشون" و سريعاً تلفن رو قطع کنه :خخخخخ

.

.

.

قديما يه چيپسايي بود تو شهربازي و... که هيچ نوع اسم و بسته بندي نداشت،

تو پلاستيکاي شفاف و دراز ميريختن و سرشو منگنه ميکرد. خيلي خوشمزه بودن

1 دونه اش مي ارزيد به 10 تا بسته از اين چيپسا که همش توش هواست !

.

.

.

بعضي‌ آهنگ‌ها هستن که گوش ميدي ميگي‌

"من کي‌ زندگيمو واسه اين تعريف کردم که اين از روش آهنگ ساخته؟؟

.

.

.

من به هر تحقيري که شدم با صداي بلند خنديدم ....

نام مرا گذاشتند "با جنبه" ! بي آنکه بدانند؛

خنديدم تا کسي صداي شکسته شدن قلبم را نشنود

.

.

.

والــديــــن گـرامـــي‌ ..

اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،يک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش ميبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو ميتونيد خورد کنيد

.

.

.

يه زماني بهمون ميگفتن "يه دقيقه از اون اينترنت لامصب بيا بيرون ميخوام تلفن کنم" !!

.

.

.

.

سلامتيه پـــــت و مــــت

چون نه هيچي تو مغزشون بود،نه هيچي تو دلشون!

.

.

.

چاه مکن بهر کســـــــــــي، خستــــــــه ميشي :: ضرب المثـــــــل شــــــــــيرازي

.

.

.

هنوز هستن پسرايي که ميزنن بغل، از ماشين پياده ميشن، ميرن جلو دختره،
چند دقيقه التماسش ميکنن تا شماره‌شون رو بگيره!
نسلشون منقرض شه به حق پنج تن آل عبا

عوضش هستن پسرايي که واسه دختر مي زنن کنار، دختر مياد سوار شه مي گازن ميرن...!
خدا نگهشون داره :دي به حق همين شب عزيز !!

.

.

.

.

ما از اون پيرمرد، پيرزناي بي آزاري ميشيم که حوصله ي کسي رو سر نميبريم !

يه لپ تاپ بهمون بدن همه چي حله ! )

.

.

.

کلاهک هسته اى ، نابودي 2012، زلزله ،سيل و...

هيچکدام به اندازه 3 عدد ميس کال مامانت ، ترسناک نيست !

.

.

.

انقدر بدم مياد از اينايي که توهم شديد دارن، فکر مي کنن بقيه هميشه دارن چشمشون مي زنن !!!!!!

.

.

.

يه مثل کامپيوتري هست که ميگه :
حال ما اينــقــدرا هـم خوب نيست ، فـتـوشـاپــه !

.

.

.

اين دخترايي که تا بهشون ميگي سلام خانوم ميگن لطفن مزاحم نشو ||
خب لامصب واسا ببين چيکار داره طرف بعد خود داف پنداري کن

.

.

.

من مسئول چيزي هستم که ميگم، نه چيزي که تــــــو ازش برداشت ميکني ....!!!

.

.

.

آقاي من ، خانم من ، فدات شم ، قربونت برم ، نوکرتم

دوست عزيز ! کلاس ، داشتنيه ... گذاشتني نيست ...

.

.

.

با اين گروني گوشت ، ديگه کم کم آبگوشت تبديل ميشه به off goosht!..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اتفاقات اخیر رپ فارس به نفع رپ است یا به ضرر آن؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 11,528