loading...
قاطی پاتی

black boy بازدید : 73 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

گفتم كه بيا كنون كه من مستم مست 

 اي دختر شوريده دل مست پرست 

 گفتا  كه تو باده خوردي و مست شدي دعوا

من مست باده ميخواهم پستدعوا 

 يك شاخه ي خشك زار و غمناك شكستگل تقديم شما

 آهسته فرود افتاد بر خاك نشستگل تقديم شما

  آن شاخه ي خشك عشق من بود كه مردگل تقديم شما

 وان خاك دلم...كه طرفي از عشق نيستدلم شكست

 جز مسخره نيست عشق تا بوده و هستخيلي خنده‌دار

 با مسخرگي جهاني انداخته دستبلبلبلو

 ايكاش كه در دل طبيعت ميمرد عصباني شدم!

اين طفل حرامزاده از روز الست

صد بار شدم عاشق و مردم صد بار

تابوت خودم به گور بردم صد بار

من غره از اينكه صد نفر گول زدمقابل بخشش نيست

 دل غافل از آنكه گول خوردم صدبار

افسوس كه گشت زيرو رو خانه ي

من مرگ آمد و پر گشود در لانه ي من

من مردم و زنده است افسانه ي عشق

تا زنده نگاه دارد افسانه ي من

افسانه من تو بودي اي عشق مندوست داشتن

  جان از كف من ربودي اي عشق مندوست داشتن

  صدبار شكار رفتم دل خونين

 نشناختمت چه هستي اي عشق مندوست داشتن

 اينم واسه همه عاشقا گل تقديم شمابووووسگل تقديم شمادوست داشتن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اتفاقات اخیر رپ فارس به نفع رپ است یا به ضرر آن؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 11,570